A minap azzal a problémával kerestek meg, hogy hiába van nyitva a csomagtér ajtaja, nem világít a belső világítás.
De volt már olyan is, hogy a távirányítóval kinyitotta az autó zárjait, majd felnyitotta a csomagtérajtót és bizonyos idő elteltével a kocsi elektromos zárjai bezárták az autót.
- Mi lehet a hiba?
Az IGNIS tulajdonosa kereste a nyitásérzékelő szenzort a csomagtérajtónál, de nem talált semmi olyat, mint az ajtóknál lévő nyomógombok, amik érzékelik, amikor nyitva van valamelyik ajtó.
Pedig van neki, csak nem látszik. Benne van a csomagtérajtó zárszerkezetének belsejében a szenzor Ez nem más, mint egy alapesetben zárt érintkező.
Van amikor a sok használat során az érintkezők nem érintkeznek, koszosak, vagy kormosak. Ez viszont gond, mert az autó nem érzékeli a nyitott csomagtérajtót és bizonyos időután visszazár az elektromos zár, valamint ezért nem világít nyitottt csomagtérajtónál a belső világítás.
Na de lássuk a konkrétumokat!
A zárat leszerelvén ezt az alkatrészt kell megkeresni a zárszerkezet belsejében (kettő vezeték csatlakozik hozzá), Egy kicsit el van dugva.
Hozzászólások (0 db)
2021. május 24. 17:04
Miután át lett alakítva az IGNIS világításkapcsolója és bele lett építve az első ködlámpa nyomógombja, hozzáfogtam utólagosan az első ködlámpák beépítéséhez.
Vásároltam egy utángyártott ködlámpát, először ezt vettem szemügyre.
Hozzászólások (1 db)
2021. május 22. 01:34
Biztos előfordult már némelyikőtökkel, hogy rajta maradt a világítás az autón miután elhagyta azt, hiába csipogott a figyelmeztető csipogó, aminek aztán a lemerült akkumulátor lett a következménye!
Ezt a problémát kívánja orvosolni Mikley CARtárs, pártoló klubtagunk megoldása.
Idegesítő ha világítás rajta marad a kocsin, miután a gyújtást levettük róla.
A leírássért a Bővebben >> gombot kell megnyomnod!
Hozzászólások (9 db)
2016. augusztus 01. 11:00
Kérdés volt minap, hogy hol található a kulcsokban az Immobiliser chip?
Lássuk, hogy hol is lapul! Elöször is szét kell szedni a kulcsot!
A leírás és a képek megtekintéséhez nyomd meg a Bővebben>> gombot!
Hozzászólások (12 db)
2016. július 17. 01:51
Ilenkor nyáron, a kondenzvíz eltávozásáról érdemes néhány szót ejteni! Előfordulhat, hogy eltömődik a rendszer és ezért a kondenzvíz nem tud eltávozni.
Ha nem tud eltávozni, bent gyűlik a víz és egyszer csk elársztja az utasteret! Nézzük a klímakondenzátorról lecsöpögő víz útját!
A leírás és a képek megtekintéséhez nyomd meg a Bővebben>> gombot!
Hozzászólások (2 db)
2016. július 15. 13:05
Egyre több a megkeresés, hogy a szellőztető ventillátort magában foglaló dobozban, a levegő útját terelő lapátok akadnak és nem lehet a középkonzolon rendesen állítani azok helyzetét a forgató gombbal.
A leírás és a képek megtekintéséhez nyomd meg a Bővebben>> gombot!
Hozzászólások (7 db)
2016. július 15. 02:25
Megkeresett egy IGNIS Sport -nak a tulajdonosa, hogy nem igazán működik az IGNIS -hez kapott kulcs távirányítója.
A gombok megnyomását csak minden negyedik-ötödik megnyomásra érzékeli és hát valljuk be őszintén nem ez a rendes működése a távirányítónak.
Nem is lehet a gomb megnyomásakor hallani azt a kis kattanó hangot, amit maga a kis gomb ad ki.
A leírás és a képek megtekintéséhez nyomd meg a Bővebben>> gombot!
Hozzászólások (4 db)
2016. július 13. 00:51
A következő kapcsolást Mikley CARtárs, szegedi klubtagunk küldte be nekünk, hogy osszuk meg veletek! Igaz, a kapcsolás egy Suzuki IGNIS -ben született meg, de bármely Suzukiban reprodukálható!
A kapcsolás célja, hogy olyan szivargyújtó csatlakozót szereljünk, ami 3 -féle lehetőséggel szolgál.
A kapcsoló lehetséges állásai:
0 - ki van kapcsolva
1 - gyújtásról veszi a vezérlő jelet és csak akkor van +12V= feszültség a szivargyújtó csatlakozóban, ha gyújtáson van a kulcs
2 - direktbe, mindig megy, állandó +12V= feszültség van a szivargyújtó csatlakozóban
A leírás és a képek megtekintéséhez nyomd meg a Bővebben>> gombot!
Hozzászólások (9 db)
2016. július 10. 15:56
Már több mint egy éve megkeresett egy kedves WagonR-es CARtárs, Tóth Sándor, hogy van egy 2002-es WagonR -jük és a gyári kulcsban lévő távirányító szinte nem, vagy csak erős nyomkodás hatására működik. Először megkeresett egy márkaszervizt, ahol 20000.- forint körül találtak volna megoldást a problémájára.
Ő ezt a lehetőséget nem kérte, kicsit húzósnak tünt az ár, aztán megkeresett engem, hogy nem-e tudnék segíteni a baján? Tudtam!
A leírás és a képek megtekintéséhez nyomd meg a Bővebben>> gombot!
Hozzászólások (5 db)
2016. június 24. 12:23
NeGa74, pártoló klubtagunk, megkért, hogy nézzek már rá egy SWIFT_II távirányítóra, mert a gombok kicsit összekuszálódtak benne, de hátha meg lehetne menteni és nem kellene neki huszonegynehányezer forintért egy újat vennie. Kértem, küldje el a távirányítót, hogy meg tudjam nézni, mit tudok tenni az ügy érdekében!
Azt mondtam neki azonban, hogy csak abban az esetben tudok segíteni, ha maga az áramkör működőképes!
A gombok cseréjének leírását osztanám meg veletek, képekkel gazdagítva!
A leírás és a képek megtekintéséhez nyomd meg a Bővebben>> gombot!
Hozzászólások (8 db)
2016. június 18. 11:30
Suzuki Ignis gyertya csere!
Az Ignisem átlépte a bűvös 100.000 km -t és olajat kellett cserélni rajta és mivel a szervizkönyv 105.000 km írja a gyertyák cseréjét, így akkor már egy szereléssel azokat is kicseréltem. Nem kell hozzá semmi spéci szerszám csak egy gyertyakulcs, egy 10 -es és egy 8 -as kulcs.
Ugyanolyan NGK IFR6J11 típusú gyertyákat vettem bele, mint amilyet a gyárba raktak bele.
Hozzászólások (18 db)
2015. március 30. 14:20
Gsamu -tól kaptunk egy új cikket, elsősorban a WagonR+ tulajdonsok figyelmébe ajánlottan, de akit érdkelnek a technikai részletek az is bátran olvassa el miként is lehet utólag elektromos ablakemelőt varázsolni oda ahová nem is tervezték a gyáriak.
Hozzászólások (0 db)
2013. szeptember 01. 20:53
Egy régi IGNISKLUBOS CARtárs, Gergely János küldte el nekem több évvel ezelőtt a következő leírást. Azért volt rá szükségem, mert szerettem volna, ha lenne "szárnya" az én IGNIS-emnek is.
Nekem egy GLX -es IGNIS -em van és mint tudjuk, gyárilag ezeknek a modelleknek sajnos nincs "szárnya".
Egyik nyári napon Hfefe CARtársal nekiálltunk és megcsináltuk, hogy legyen. Íme!
Hozzászólások (6 db)
2012. október 10. 02:30
Így néz ki a modul, ilyen kábelt adnak hozzá és a leírást. A beszerelés nem nehéz, de némi kézügyesség és szerszámmal való felkészültséget igényel. Itt most nem térek ki arra, hogy milyen buktatókkal kellett szembe találnom magam. Csupán a végeredményt írom le és hogy hogyan kell addig eljutni.
Hozzászólások (1 db)
2012. július 05. 15:07
"Gsamu" jóvoltából egy cikket olvashattok tolatóradar házilagos beszereléséről.
Hozzászólások (0 db)
2012. január 24. 08:38
Nem is olyan régen megkeresett engem egy kedves WagonR -es CARtárs, Tóth Sándor, hogy van egy 2002-es WagonR+-jük és a gyári kulcsban lévő távirányító szinte nem, vagy csak igen erős nyomkodás hatására működik.
KaCsa - IGNISKLUB - 2011
Hozzászólások (3 db)
2011. november 07. 10:04
Lassan eljön az idő, amikor egyre nagyobb szükség lehet a fűthető visszapillantó tükrökre. Mivel nekem egy IGNIS DDiS GLX-em van és ennek a típusnak gyárilag nem fűthető a visszapillantó tükre, ezért nekiláttam az átalakításnak.
Ennek az átalakításnak a munkafolyamatát szeretném most megosztani veletek.
Remélem a leírásnak hasznát veszitek ti is!
KaCsa - IGNISKLUB - 2011
Hozzászólások (7 db)
2011. november 06. 10:04
Mostanában többen kérdeztétek, hogy hogyan kell eltávolítani az IGNIS Blaupunkt "gyári" rádióját a helyéről.
KaCsa - IGNISKLUB - 2011
Hozzászólások (12 db)
2011. szeptember 01. 10:04
Esténként zavaró lehet a középkijelző erős fényereje, ebben a cikkben leírom azt az átalakítást, melynek segítségével orvosolhatjuk ezt a problémát.
KaCsa - IGNISKLUB - 2010
Hozzászólások (13 db)
2010. augusztus 04. 00:15
Többen kérdezték tőlem a kijelző bekötését. Íme:
KaCsa - IGNISKLUB - 2010
Hozzászólások (4 db)
2010. augusztus 01. 21:40