Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#26999 deddy
#29442 Norbi082
#29416 Zoli58
#8062 tazooboy
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 16 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1

Teszt: Suzuki Ignis 1.3 GS



A Suzuki a Swifthez és a Wagon R-hez szokott autósokat az Ignisbe csábítja, de a márka újonc vevőinek is igyekszik a kedvében járni.
 

A Swift helyett Esztergomban gyártott Ignis divatos külsejű, a Wagon R műszaki rokona

A magyar Ignis megemelt Wagon R megnyújtott orral, sportmintázatú lemezekkel. A merev hátsó tengely nem szereti a ránk rohadt magyar utakat. A magasra emelt lámpák biztonságot nyújtanak

A GS-csúcsváltozatnak műanyag díszítése és ködlámpája van, a másik két felszereléshez nem lehet rendelni, de már kapható utángyártott. A tetőcsomagtartó csak az alapváltozatból hiányzik

Az előrehajtott támla 15 centi magas lépcsőt alkot. A tengely túloldalán vannak az Isofix-gyerekülésrögzítés csatlakozóhorgai. A csomagtér nyílása 110 centi, az átlagméretre állított első ülések mögé 147 centi hosszú tárgy fér. A fejtámlákat nem kell kivenni

Az ajtók fele textil-, fele műanyag borítású, nagyon jók a zsebek, a könyöklők mérete és kiképzése

Nem nagy a kesztyűtartó, jól jön a mellette kiképzett üreg

A szemüvegtartó a csúcsmodellnek praktikus tartozéka, de a vezető előtti napellenző figyelmeztetése nem a magyartalansága miatt meglepő: „Ne szereljen fel hátranéző gyermekülést ezen az ülésen, mert légzsák van felszerelve”

Az utastérvilágítást a műszerfalról is lehet kapcsolni

Az Euro 4-es, változó szelepvezér- lésű motor a 93 lóerő ellenére nem versenyzésre való, de finoman működtetve, a kevés nyomatékkal jól gazdálkodva, hatásos zaj- és vibrációszigeteléssel az Ignis legjobb része

A műszerfal egyszerű, könnyen kezelhető, és jól látható, a kapcsolók nagy része GM-jelzésű. A középső szellőzőnyílásokat csak központi áramlásirányítóval lehet elzárni. A nagyméretű Blaupunkt-rádió két oldalán praktikusak a tárolórekeszek; a fék és a gázpedál közel van egymáshoz

Kissé komor, de nem ellenszenves az utastér. A kormány nem állítható, az ülés nem tartja a combokat

A csomagtartó pereme 63 centire magasodik a talajtól, a belső perem és az üléstámla között ugyanennyi a távolság

Ketten kényelmesen elférnek a hátsó ülésen. Az ülőlap kiképzése szokatlan a helyet elfoglaló keresztpárnázat miatt

A hátsó fejtámla nem emelhető fel nyúlánk utasoknak szabályos, fejtetővel egyező magasságba. Alatta a háttámlán a harmadik Isofix-rögzítés horga látható (Amerikában és Ausztráliában már kötelező, itthon csak elvétve látni)

Az egyszerű óraegység kellemes színekkel világít, fémkeretük sportosít

A kalaptartó pereme éles, szó szerint homlokon vághat

Lefestett kenőfurat a hátsó ajtó zsanérjában

(Forrás: auto2.hu)


2004. április 05. 17:24 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
A név mező kitöltése kötelező

  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub