Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#26999 deddy
#29442 Norbi082
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 168 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1

Tesztvezetés



Ahogy én látom a Suzuki új üdvöskéjét...



Itt nálunk, egyesületünk 13. szülinapi találkozóján tesztelhették kedves klubtagjaink a Suzuki új, egyliteres turbómotorját, ami kivétel nélkül mindenkinek tetszett.
 
Az Indiából importált Baleno szinte mindenkit első megpillantásra lázba hozott. Volt akit a menetteljesítménye, volt akit a tágas beltere és volt akit a műszerfal szépsége, praktikussága nyűgözött le.
 
000
 
 
A kis "mérges" egyliteres motornak a Suzuki, a BOOSTER JET hangzatos nevet adta.
A motor, a tesztvezetés során minden vezetőnek nagyon tetszett, főleg 2800 fordulat felett amikor nagyon mély és morgó hang közepette belepréselte az ülésbe, a kocsiban ülőket.
 
007
 
A fogyasztása, a teszt során 5.4 - 5,8 liter volt, pedig nem kíméltük a gázpedált.
 
004
 
Akkor térjünk rá a karosszériára.
Kívülről nagyon tetszetős, megemelt orrésszel találkozhatunk, ami nagyon vagány, fiatalos autó benyomását kelti.
 
005
 
A nálunk lévő tesztautó XENON fényszórókkal volt felszerelve, de mivel csak 25 Watt a teljesítménye, nem szükséges hozzá a nagyobbaknál kötelező ablakmosó és az automata szintszabályozás.
 
A beépített menetfénytől, ami nappal is nagyon erősen, jól láthatóan világit már messziről látni a közeledő Balenot.
 
002
 
Hátulról a krómozott elemek csempésznek eleganciát a karosszériába, ez a díszítés nem csak hátul, hanem az oldal üvegek alatti csíkoknál és a kilincsek borításán is megtalálható.
 
Egy kép
 
A magas hátsó vonal nagyon tetszetős, a 80' -as évek autóinak sajátosságát teszi magáévá.
 
Swiftnél 90 milliméterrel hosszabb tengelytáv, ami az utastérben nyilvánul meg.
 
008
 
A 190 centis Zsolesz klubtársunk magasságára beállított vezetőülés mögött egész jól elfértem, a térdem és az első ülés között volt egy kis távolság, ez nagyon jó, az én 180cm es magasságommal.
 
A lényeg: hátul nagy a tér!
 
Tudod mit, írjunk előnyöket és hátrányokat is...
 
Előnyők:
 
– Jó műszaki tartalom.
– Suzukis megbízhatóság.
– Könnyű súly.
– 3 és 4 csillagos eredmény az új NCAP törés teszten, ami jó eredmény.
– Remek turbómotor.
– Kényelmes rugózás.
 
Hátrányok:
 
Booster Jet motor csak a legmagasabb felszereltséggel érhető el.
 
többet nem tudok.....
 
Ha valaki új személyautók között keresgél, annak bátran ajánlható a Baleno.
 
Technikában, súlyban, minőségben, formában felveszi a versenyt a konkurenciával.
 
 
Nagy köszönet a Magyar Suzuki Zrt. -nek, valamint a Marketing osztály asszisztensének Fekete Júliának, a kedves fogadtatásért és a tesztvezetés lehetőségéért.
 
006
 
uff én beszéltem: donpick

2016. december 10. 20:00 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
A név mező kitöltése kötelező

#ID8776

 Név:
 basaja
Dátum: 2016. december 10. 21:54 
Köszönjük a lehetőséget, nagyon tetszett a kis mérges, csak az a fránya árcédula ne lenne a végén...
» Válasz erre
#ID8775

 Név:
 Lovi24
Dátum: 2016. december 10. 20:22 
Jó kis paripa, nekem tetszett! :-) Köszi!!!
» Válasz erre
#ID8774

 Név:
 donpick
Dátum: 2016. december 10. 20:10 
háát mit is mondjak nagy élmény volt vezetni de nagy felelősség is..
köszönöm a lehetőséget....
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub