Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#26999 deddy
#29442 Norbi082
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 126 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1

Megérkezett az Új SX4 S-Cross



Ismerd meg a Suzuki merész és magabiztos crossoverét új, hozzá méltó formavilággal!



Elragadó kívül-belül

Az Új SX4 S-CROSS egy született felfedező, melyből csak úgy árad a dinamizmus és az erő! Az új formavilág bővelkedik az olyan izgalmas részletekben, mint a dinamikus formájú LED-es fényszórók, éles vonalakkal határolt LED hátsó lámpatestek, új tervezésű 17 colos könnyűfém keréktárcsák.

001


A dupla, elcsúsztatható üvegfelület óriási teret tár fel, és lélegzetelállító kilátást nyújt. A kabinban mindent megtalálsz, amire szükséged lehet: felső konzolt térképolvasó lámpákkal és napszemüvegtartóval, csúsztatható első kartámaszt és USB-csatlakozót a konzoldobozon, vagy éppen pohártartókat hátul – és még sok egyebet.*
A csomagtér pedig még öt utas számára is elegendő, ráadásul a 60:40 arányban osztott hátsó üléstámlák lehajtásával tovább bővíthető. A több állásban rögzíthető raktérpadló segítségével még rugalmasabban kihasználhatod a poggyászteret.

 

 

Teljesítmény, ahogy te szereted

Az SX4 S-CROSS a leghosszabb utakon is megbízható társ – bármilyen körülmények közt. Az új méretcsökkentés elve alapján tervezett, közvetlen üzemanyag-befecskendezéses, 1,0 literes BOOSTERJET motor kis lökettérfogata ellenére is magasabb teljesítményt és forgatónyomatékot ad le, mint egy nála nagyobb blokk, üzemanyag-fogyasztása viszont jóval alacsonyabb. Új 1,4 literes BOOSTERJET turbómotor azonnali gyorsulást, lendületes autózást és bőséges forgatónyomatékot biztosít. Az 1,6 literes dízelmotor turbó-technológiája és mindig rendelkezésre álló teljesítménye sima, lendületes gyorsítást és minimális károsanyag-kibocsátást garantál. A stabil úttartásért az Automata Motorindító és Leállító Rendszer, illetve továbbfejlesztett ALLGRIP összkerékhajtás felel, melyekkel az Új SX4 S-CROSS a Suzuki legendás terepjáró-vérvonalának új generációját testesíti meg.

Mindig úton, biztonságban

Az SX4 S-CROSS a másodperc tört része alatt segít és megvéd: biztonsági rendszerei előre jelzik a vészhelyzetet és segítenek elkerülni az ütközést, védelmi rendszerei pedig minimumra csökkentik a sérülésveszélyt. Ha a kerekek elveszítik tapadásukat, az ESP® a motorvezérlés módosításával, valamint a megfelelő fék automatikus működtetésével segíti a vezetőt, hogy megőrizze a jármű feletti uralmát.
A hegymeneti elindulássegítő a meredek emelkedőkön megakadályozza, hogy az SX4 S-CROSS hátraguruljon, amíg a sofőr átteszi a lábát a fékről a gázpedálra. Az abroncsnyomást figyelő rendszer (TPMS) a szelepekbe épített érzékelők segítségével minden kerék nyomását ellenőrzi, és alacsony értékek esetén a multi-információs kijelzőn megjelenő jelzéssel figyelmeztet.

A Suzuki által szabadalmaztatott Total Effective Control Technology (TECT) karosszéria egy baleset során a fellépő ütközési energiát úgy nyeli el, hogy nemcsak az autó utasait, hanem adott esetben a gyalogosok testi épségét is a lehető legnagyobb mértékben megóvja. Egy baleset során az SX4 S-CROSS extra védelmet biztosít: a vezető és az utasok testi épségét első- és oldallégzsákok, bal- és jobboldalt nyíló függönylégzsákok, valamint egy vezető oldali térdlégzsák óvják. Adaptív tempomat radar segítségével méri fel az elöl haladó autó távolságát, és automatikusan lassít vagy gyorsít, fenntartva az előre beállított követési távolságot.

* Az autó tartozékai és kiegészítői felszereltségi szintekként eltérnek. További információért tötlse le a felszereltségi listát!

Próbáld ki az Új SX4 S-Cross-t, és engedd, hogy magával ragadjon az élmény!

Forrás: Magyar Suzuki Zrt.


2016. szeptember 14. 23:38 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
A név mező kitöltése kötelező

#ID8739

 Név:
 
Dátum: 2016. november 01. 17:12 
Volt szerencsém kipróbálni az 1-literes 3-hengeres s-cross-t hosszabb távon is! Város és autópálya egyaránt. Hát nagyon meglepő volt az a dinamika amit ez a motor produkált három hengeres létére. Nincs erőlködés simán vitte ezt a nagy kasznit és még 5-ben is 130 jól gyorsult az érdi emelkedőnek felfelé 4 felnőtt társaságában. Fogyasztás vegyes forgalom mellett 6.2-liter ami szerintem elfogadható pár száz kilométeres autótól. A GL+ felszereltsége gazdagnak mondható, ugyan ez más márkáknál 500-ezer 1-millóval magasabb az autó vételára! Összességében nagyon meggyőző volt, inkább személyautó felé hajlik mint terepjáró, bár a kocsi eleje nem igazán szemet gyönyörködtető, és a motor élettartama ilyen kis köbcentinél elgondolkodtató lehet! Talán gondos odafigyelés esetén hosszabb élettartam is elérhető lesz vele.
» Válasz erre
#ID8727

 Név:
 medvebarna
Dátum: 2016. október 07. 21:34 
Hát nem tudom....... mostmár nagyon örülök, hogy áprilisban egy 1.6-os szivóbenzines CVT automata váltós -ba ültem.
A nyáron Innsbruck környékén (a "hegyi doktor"-nál) jártunk és csodálatosan viselkedett. A 2200 km-es ut átlagfogyasztása 6.1 l/100- (hegyen-völgyön-városban-országuton-autópályán) Ez az első Suzukim de nagyon örülök, hogy ezt választottam.
Egyébként a belsőtérben semmi változás nincs (a Navi-t kivéve, az enyémben Clarion van) A medvebarna szin is nagyon jó, egyáltalán nem nehéz tisztán tartani. Az uj-ban már nincs ez a szin
» Válasz erre
#ID8723

 Név:
 mikley
Dátum: 2016. szeptember 25. 15:38 
fontos! új tervezésű nem új fémötvözetű.
de ez jó duma: új tervezésű. ha kiadnak egy új változatot az a minimum hogy ahhoz igazított kézikönyv. és ha jár extrába az alufelni akkor az se úgy nézzen ki mint a régié. bár én sem értem ezt miért kell így kiemelni, mert ez szerintem a minimum elvárható.
bár még mindig elkövetik azt a hibát hogy egységes kézikönyvet adnak. és a fejezetekbe "ha van" részekkel megoldják. tehát döntsd el hogy neked van-e tempomatod. ha van akkor azt így kell kezelned.
» Válasz erre
#ID8720

 Név:
 
Dátum: 2016. szeptember 24. 17:25 
Amire kíváncsi lennék,hogy az új tervezésű 17 colos alufelni mit takar a Suzuki marketingeseinél. Mert tudtommal a könnyűfém felnik ötvözetei nem változtak jelentősen,sőt 17 colos alufelni már ezelőtt is létezett,akkor mitől is új? Mitől forradalmi,mint a "beharangozóban" ?
» Válasz erre
#ID8719

 Név:
 Hfefe
Dátum: 2016. szeptember 22. 21:03 
Szijjjjasztok!

Ezért ez egy kicsit nem e világi szöveg

> lélegzetelállító kilátást nyújt. < mondjuk a Venyige utcai börtön mellett megyek.....
> mindent megtalálsz, amire szükséged lehet < 3,8 % tehéntej és bambi 47 % - os mixét

tehát a szavakkal ill a jelzőkkel csak csinján
» Válasz erre
#ID8718

 Név:
 basaja
Dátum: 2016. szeptember 22. 20:35 
Mikley :támogatom az ötleted... 👍
» Válasz erre
#ID8717

 Név:
 mikley
Dátum: 2016. szeptember 22. 13:09 
vásároljunk mindannyian ilyet.
» Válasz erre
#ID8716

 Név:
 KaCsa
Dátum: 2016. szeptember 22. 09:56 
De kipróbálnám hosszabb távon is!
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub